Al llarg de la seva trajectòria professional col·laborà com a catalogador i documentalista a diverses exposicions, entre les quals cal destacar «Colección Matías Muntadas» (Museus d’Art de Barcelona, Saló del Tinell i capella de Santa Àgata, 1957), «Exposición de artes suntuarias del modernismo barcelonés» (Museus d’Art de Barcelona, Palau de la Virreina, Barcelona 1964), «Exposición Renart» (Museus d’Art de Barcelona, Palau de la Virreina, Barcelona, 1965), «Pujols y los artistas de su tiempo» (Museus d’Art de Barcelona, Palau de la Virreina, Barcelona, 1966) «Exposición Xavier Nogués. Barcelona 1873-1941» (Museus d’Art de Barcelona, Palau de la Virreina, Barcelona, 1967), «El Modernismo en España (Cason del Buen Retiro, Madrid, 1969; Museu d’Art Modern, Barcelona, 1970), «Dos mil años de medida del tiempo (Museu de les Arts Decoratives, Barcelona, 1976) «Donación Castells-Bertendona» (Museu de les Arts Decoratives, 1978), «Mille anni di arte del vetro a Venezia» (Museu Correr, Venècia, 1982), «El Renaixement a Catalunya: l’art» (Fundació Joan Miró, Barcelona, 1983), «L’època del Barroc» (Generalitat de Catalunya, Palau de Pedralbes, Barcelona, 1983), «Exposició d’esmalts “Escola de Barcelona”» (Museu de les Arts Decoratives, Barcelona, 1983), «El Vidre» (Museu de les Arts Decoratives, Barcelona, 1985) «Exposició de 30 rellotges amb miniatures esmaltats» (Museu de l’Esmalt Contemporani, Salou, 1989) i «Moble català» (Generalitat de Catalunya, Palau Robert, Barcelona, 1994).
Vinculat amb la seva tasca divulgativa del patrimoni en arts de l’objecte, escrigué els articles «Museo de las Artes Decorativas» (Reales Sitios, Madrid, 1971) i «Rellotges esmaltats del llegat Martí Estany», a Miscel·lània en homenatge a Joan Ainaud de Lasarte (Barcelona, Publicacions de l’Abadia de Montserrat, 1999). |