Com a investigador s’ha especialitzat en l’art del segle xix i començament del segle xx (Modernisme i Noucentisme) i en el col·leccionisme d’art. És autor de diversos articles, entre els que destaquen «Col·leccionisme, art i reminiscències medievals. Charles Deering i el Palau Maricel de Sitges» (Lambard. Estudis d’Art Medieval, Barcelona, 2012), «El Santuari del Tallat: les vicissituds d’un edifici del tardogòtic català» (Lambard. Estudis d’Art Medieval, Barcelona, 2013), «Religió i mitologia al tombant de segle: l’obra pictòrica d’Aleix Clapés (1846-1920)» (Emblecat, Barcelona, 2013), «Un bust-retrat de Ramon Amadeu: Ismael Smith i la decoració del Museu d’Art Decoratiu i Arqueològic de Barcelona (1910)» (Emblecat, Barcelona, en premsa), «La colección Deering: una representación de la historia artística de España» (V Encuentro Complutense de Jóvenes Investigadores de Historia del Arte, Madrid, en premsa) i «Tres finestres del Castell-palau de Terrassa a Sitges» (Terme. Revista d’Història, Terrassa, en premsa).
Ha participat en el congrés Art Fugitiu. Estudis d’Art Medieval Desplaçat, amb la comunicació «Entre Bernat Martorell i els Vergós: la col·lecció Deering i el patrimoni català a la diàspora» (2012) i al V Encuentro Complutense de Jóvenes Investigadores de Historia del Arte, organitzat per la Universitat Complutense de Madrid (2013). Així mateix, ha impartit conferències al Màster en Estudis Avançats en Història de l’Art dins l’assignatura El col·leccionisme al llarg de la història (2011, 2012 i 2013), Amics de l’Art Romànic (2009 i 2011), Museus de Sitges (2009) i Foment Martinenc (2013 i 2014). Des de l’any 2012 és soci investigador de l’Associació Catalana d’Estudis d’Emblemàtica, Art i Societat (Emblecat). |