La seva recerca s’ha especialitzat en temes relacionats amb les arts gràfiques i els llibres il·lustrats de la primera meitat del segle xix, arran de la tesina Joan Amills i Costa. Gravador de làmines fines (2006, inèdita) i la tesi doctoral titulada L’art gràfic a Barcelona. El llibre il·lustrat. 1800-1843 (2012). A més, ha publicat els següents articles de divulgació vinculats amb les activitats anteriors: «La reproducció de pintura. Gravat calcogràfic dels segles xviii i xix. Col·lecció d’estampes de la BMVB» (Butlletí de la Biblioteca Museu Víctor Balaguer, Vilanova i la Geltrú, 2009); a la revista Biblioteca Informacions de la UAB, ha publicat els articles «Nou projecte de digitalització de la Biblioteca d’Humanitats» (2009), «Biblioteca Digital d’Història de l’Art Hispànic» (2011), «Liceo Valenciano» (2011) i «Novetats de la Biblioteca Digital d’Història de l’Art Hispànic dins el Dipòsit Digital de Documents» (2012), i al Butlletí de l’Arxiu Nacional de Catalunya, el text «La col·lecció d’auques i soldats del Fons Pere Grañén i Raso» (2016).
Ha publicat també en plataformes digitals com ara UABDivulga, de la Universitat Autònoma de Barcelona, l’article «Els llibres il·lustrats de principis del segle xix a Barcelona» (2012); ); en el Repertori de col·leccionistes i col·leccions d’art i arqueologia de Catalunya ha escrit la fitxa dedicada a la família Grañen (2021), i en el Diccionari d’artistes catalans, valencians i balears, ha redactat les entrades dels gravadors calcogràfics Joan Amills i Costa (2023) i Josep Coromina i Faralt (2023), així com les de Domènech Estruch i Jordán i Pau Alabern i Moles. |