Els seus principals àmbits d’estudi són l’art de postguerra, el disseny i l’art contemporani. Ha comissariat nombroses exposicions, com ara «La lliçó de Diògenes» (Premi de Comissariat de l’ACCA 2017), el cicle «Art a Mataró, 1942-1958. Els anys de la represa» al Centre Ca L'Arenas del Museu de Mataró (2016), Joan Vilacasas. Viatges siderals» al Museu d’Art de Sabadell (2014), «Ricard Giralt Miracle. Imaginar amb la lletra, parlar amb la imatge» (Museu de Montserrat, 2011), «Joan Brotat. La lluita per la innocència. 1946-1966» (Museu Abelló, Mollet del Vallès; Museu de Valls; Palau Moja, Barcelona; 2010), el cicle «L’or del temps» (Espai Guinovart, Agramunt, 2010); «Joan Furriols. El lloc del temps» (Tecla Sala, Hospitalet de Llobregat, 2010), «Alphonse Mucha. Seducció, modernitat i utopia» (CaixaForum, Barcelona i Madrid, 2008), «Processos Oberts 3. Hiperpop» (Terrassa, 2006; amb Eduardo Pérez Soler) i «Utopies de l’origen. Avantguardes figuratives a Catalunya. 1946-1960» (Generalitat de Catalunya, Palau Moja, Barcelona, 2006), la qual va rebre el Premi ACCA de la Crítica d’Art 2006 a les exposicions.
Va estar vinculat al col·lectiu independent d’art contemporani 22A (1996-2006), que va realitzar nombroses exposicions i altres activitats vinculades a la creació contemporània. Del 2004 al 2014, va ser responsable del programa d’exposicions per a artistes emergents «Projeccions», a la Cambra de la Propietat Urbana de Barcelona i en conveni amb els centres universitaris d’arts plàstiques. Ha estat membre de la comissió de programes de Hangar i és assessor del Museu de Montserrat.
Els seus treballs responen a unes preocupacions comunes: la resposta artística a la precarietat, la comunicació intergeneracional i la crítica al cànon i als discursos jeràrquics, de manera que lliga la recerca històrica amb la perspectiva contemporània. |